
Badalona vibra amb èxits del pop actual en el concert de la gira d'estiu de Cadena Dial
Badalona vibra amb èxits del pop actual en el concert de la gira d'estiu de Cadena Dial
per Dani Mormuz
| CompartirBadalona ha vibrat al ritme dels millors èxits del pop actual. El concert gratuït de la gira d’estiu de Cadena Dial, celebrat al Passeig Marítim, ha ofert les actuacions d’una tretzena d’artistes que han pujat a l’escenari per a interpretar alguns dels seus últims temes en directe.
El cartell combinava artistes consolidats amb d’altres emergents, i la fusió ha tingut com a resultat un espectacle musical de primer nivell. A més, entre els músics participants hi ha hagut doble presència badalonina, l’Edu Esteve i l’Oliver.
El primer ha cantat la seva última cançó, «La meva sort», juntament amb un dels seus clàssics, «La Primavera».
El segon ha interpretat dues versions, «Living la vida loca» de Ricky Martin i «Bailemos» de Dani Fernández, ja que encara no ha tret cap tema propi. Tot i això, ha assegurat que arribaran aviat. Tots dos han destacat el fet de poder mostrar-se al públic a la seva ciutat.
Un dels artistes més aclamats de la nit ha estat Nil Moliner, que només ha participat en aquest concert dels tretze que l’emissora musical ha programat durant l’estiu.
També Andy, que ha interpretat un dels seus temes en solitari, a més d'un mític de la seva trajectòria en el duet Andy&Lucas, “Tanto la quería”. Des d’estona abans de l’inici del concert, alguns seguidors s’han aplegat per a poder estar en primera fila.
Es tracta de la primera vegada que Badalona acull aquest concert, que ha estat presentat pels locutors Cristina Dalmau i Vicente Pardo. L’objectiu de la gira és promoure la música en directe en escenaris estiuencs i, tot i la calor, res ha impedit als assistents ballar i passar una bona estona.
| Compartir




