
Catalunya activa un avís preventiu per partícules en suspensió per l'entrada de pols africana
Catalunya activa un avís preventiu per partícules en suspensió per l'entrada de pols africana
per Mateo Cachipuendo
| CompartirUna nova intrusió de pols africana fa activar l’avís preventiu de la Generalitat per suspensió d’alts nivells de partícules a l'aire. El límit establert per la Xarxa de Vigilància i Previsió de la Contaminació Atmosfèrica s'ha superat avui en vuit estacions de Catalunya.
La persistència de l’anticicló en els darrers dies mantindrà la presència d’aquesta pols africana, superant en certs dies el llindar d’aquest contaminant. Des de la Generalitat es recomana prioritzar la mobilitat sostenible i regular la climatització de les llars i establiments, ja que la producció d’emissions és la causa principal del manteniment d’aquesta pols en l’aire.
| Compartir




