logo
<p>Comencen les obres de renovació de l’Estadi Municipal</p>
Badalona

Comencen les obres de renovació de l’Estadi Municipal

per Redacció

| Compartir


Ja han començat les obres de renovació de l’Estadi Municipal de Badalona. Una actuació valorada en gairebé 1,5 milions d’euros que permetrà modernitzar unes instal·lacions que, segons el govern local, no havien rebut inversions significatives durant l’última dècada. Els treballs tindran una durada aproximada de tres mesos i inclouen millores tant en la infraestructura esportiva com en els serveis tecnològics i de seguretat de l’equipament.

 

Entre les actuacions previstes destaca la substitució de l’actual gespa artificial per una nova superfície híbrida, formada en un 95% per gespa natural i un 5% d’artificial, així com la instal·lació d’un nou sistema de reg adaptat a aquest tipus de terreny. També es renovarà completament la il·luminació amb focus LED, es reforçarà la cobertura wifi i s’actualitzarà el sistema de venda d’entrades. El projecte incorpora, a més, noves càmeres de seguretat i una plataforma específica per a retransmissions televisives.

 

La intervenció també afectarà els espais destinats als esportistes i al personal de l’estadi. Es col·locaran noves banquetes amb seients VIP per a 20 places per equip, es reformaran elements dels vestidors i es construiran un nou despatx i un magatzem d’instal·lacions. 

| Compartir

Aquest portal web utilitza cookies per millorar l'experiència de l'usuari. En utilitzar-lo, accepteu totes les cookies d'acord amb la nostra política de cookies.