
Dani Miret: “Haurem de ser creatius perquè poden haver-hi canvis”
Dani Miret: “Haurem de ser creatius perquè poden haver-hi canvis”
El tècnic fa balanç del curs i és optimista de cara el futur; la Penya tornarà a jugar la FIBA Champions League
El tècnic fa balanç del curs i és optimista de cara el futur; la Penya tornarà a jugar la FIBA Champions League
per xavi ballesteros Oriol
| CompartirEl tècnic de l'Asisa Joventut Dani Miret va fer balanç de la temporada de l'equip verd-i-negre en l'última tertúlia de Televisió de Badalona on va trasmetre confiança que faran un bon equip. En la segona temporada com a màxim responsable verd-i-negre el tècnic badaloní, que ahir va fer 41 anys, va valorar positivament la temporada després d'acabar tercers a la lliga ACB per darrera el València i del Barça. També ha fet balanç de la competició europea i va deixar clar quina Penya hauran de ser
El tècnic també va destacar la seva satisfacció de com havien sabut gestionar la presència de Ricky Rubio després d'un any sense jugar
Dani Miret, que té contracte fins el 2028, també va fer referència a l'interès de diferents equips per Cameron Hunt, que semblava que ho tenia fet amb la Virtus Bolonya però que Unicaja aposta fort, i també de si hi ha interès pel retorn de Laprovittola
D'altra banda, el Joventut va fer oficial ahir que la temporada vinent tornarà a jugar la FIBA Champions League. Els verd-i-negres coneixeran el pròxim 8 de juliol els seus rivals a la primera fase.
| Compartir




