
El comiat del Tariq Badalona: ‘molts serveis els acabem plorant’
El comiat del Tariq Badalona: ‘molts serveis els acabem plorant’
Aquest 28 de juny, aquest restaurant de cuina indopakistanesa farà l'últim servei
Aquest 28 de juny, aquest restaurant de cuina indopakistanesa farà l'últim servei
per Laia Martínez | Daniela Ramos
| Compartir
Des que el restaurant indopakistanès Tariq Badalona va anunciar que abaixaria la persiana aquest diumenge 28 de juny, cada dia és un comiat. El seu propietari, Edgar Tejada, va inaugurar-lo fa 16 anys, seguint l'experiència del Tariq que la seva mare va obrir anys enrere a València. L’estrès i la manca de desconnexió diària han fet que l’Edgar hagi pres aquesta decisió per dedicar-se a la família.
Estic molt superat. Molts serveis els acabem plorant amb els clients
“Estic molt superat. Molts serveis els acabem plorant amb els clients i ens fa molta pena, perquè és un projecte en el qual li hem dedicat moltes hores i molta passió”. Aquests dies l’Edgar Tejada sent l’escalf de tots els comensals que l’han acompanyat al llarg d’aquests més de 15 anys de trajectòria.

Entre les clientes habituals, hi ha la Marina Garcia assegura que “és una llàstima, perquè hem vingut molt sovint i és part de la família i ens ha acompanyat a totes les celebracions”.
Quan va obrir portes, era un dels primers restaurants especialitzats en cuina indopakistanesa de la ciutat i els seus responsables van haver de treballar de valent per fer-s’hi un lloc. Fins i tot va ser un dels iniciadors de Forquilla Badalona, que va servir per impulsar el teixit gastronòmic local.
Amb els anys, el ritme intens de la restauració i la dificultat de desconnectar del negoci han acabat passant factura al propietari, que ha decidit prioritzar la seva salut i la vida familiar. “Fa uns dos anys, vaig tenir un ensurt a casa, em vaig desmaiar i quan em vaig despertar al llit vaig demanar-li a la meva filla que truqués a l'hospital. Vam fer totes les proves i de salut estava perfecte i era estrès".
Necessito pau mental
Aquest 28 de juny servirà l’últim servei, diu, amb una barreja d’orgull, de felicitat i de tristor per tancar aquesta etapa. Preguntat pel futur, encara no sap quin serà el seu pròxim projecte, però té clar que vol dedicar més temps a la família i continuar vinculat a Badalona.
| Compartir




