logo
<p>Els clubs esportius denuncien falta de comunicació per part del consistori en el tancament de l'aparcament de l'estació</p>
Badalona

Els clubs esportius denuncien falta de comunicació per part del consistori en el tancament de l'aparcament de l'estació

L'Ajuntament defensa que l’espai és una zona verda, on no està permès aparcar

per Dani Mormuz

| Compartir


Diversos clubs esportius del Passeig Marítim denuncien que el tancament definitiu de l’aparcament de l’estació de Rodalies ha estat sobtat i que no han rebut cap comunicació per part de l’Ajuntament. De fet, asseguren que es van assabentar arran de l’entrevista de l’alcalde al programa d’aquesta casa «Badalona 360» i que els seus socis es veuran afectats davant la manca de lloc per estacionar. Per la seva part, el consistori defensa que urbanísticament l’espai és una zona verda, on no està permès aparcar. 

 

Les entitats afirmen que la decisió arriba en un moment en què hi ha diverses competicions en marxa, on participen moltes persones que venen d’altres municipis. Per això, reclamen una reunió urgent amb el consistori per a tractar la problemàtica i mirar de trobar una solució

 

clubs esportius tancament aparcament estació rodalies (3).jpg
 

Consideren que els estacionaments a La Plana i El Viver no són una alternativa perquè estan ocupats a causa de les obres de Francesc Layret. També creuen que serà una mesura perjudicial per a la restauració i les guinguetes, especialment durant l’època estival. Per tot plegat, creuen que s’hauria de conservar almenys una zona per als vehicles. 

 

Les entitats eren conscients des de fa temps de la voluntat de tancar l’aparcament. De fet, expliquen que fa un any van presentar un escrit on demanaven una trobada amb l’Ajuntament i encara no han rebut resposta. Per tot plegat, creuen que la decisió farà disminuir els seus socis i afectarà la descàrrega de materials.

 

clubs esportius tancament aparcament estació rodalies (2).jpg
 

Per la seva part l’alcalde Xavier Garcia Albiol va explicar fa uns dies al «Badalona 360» que urbanísticament no està permès estacionar al tractar-se d’una zona verda. Així mateix, va assegurar que es convertirà en un espai esportiu. Anteriorment, l’Ajuntament ja havia anunciat que es construiria un parc infantil i s’habilitaria una zona de cal·listènia.

 

 

| Compartir

Aquest portal web utilitza cookies per millorar l'experiència de l'usuari. En utilitzar-lo, accepteu totes les cookies d'acord amb la nostra política de cookies.