
Els desnonaments a la Rambla de la Mina provoquen una manifestació d’una quarantena de persones a l’Ajuntament de Sant Adrià
Els desnonaments a la Rambla de la Mina provoquen una manifestació d’una quarantena de persones a l’Ajuntament de Sant Adrià
Aquest dilluns han desallotjat 4 pisos que se sumen als 3 desnonaments que es van produir dijous passat
Aquest dilluns han desallotjat 4 pisos que se sumen als 3 desnonaments que es van produir dijous passat
per Enric Garcia Torrell
| CompartirLa segona jornada de desnonaments a la Rambla de la Mina han provocat una manifestació d’una quarantena de persones a la porta de l’Ajuntament de Sant Adrià de Besòs. En la jornada d’aquest dilluns han desallotjat 4 pisos que se sumen als 3 desnonaments que es van produir dijous passat. Tot i això, d’aquests últims, 2 domicilis tornen a estar ocupats per les famílies que hi vivien, les quals, asseguren, entraran als habitatges cada cop que els facin fora. L’ocupació d’un d’aquests habitatges es va realitzar el mateix dijous, mentre que l'altre es va fer dissabte malgrat els dispositius policials habilitats al barri per evitar-ho.
Els veïns expliquen que els entrebancs burocràtics fan que la tensió al barri vagi en augment. Són molts els veïns que asseguren que s’ha iniciat un bucle de desallotjaments i noves ocupacions sense data de finalització a curt termini. Mentrestant, els afectats intentaran dialogar amb les administracions perquè escoltin les seves peticions.
Recordem que les primeres actuacions de desallotjament s’han concentrat al número 58 de la Rambla de la Mina, on l’edifici ja no té porta d'accés perquè va quedar trencada a causa de l’enfrontament, dijous passat, entre policies i veïns. Tot i això, la situació d’aquest dilluns ha estat menys tensa.
A banda d’aquests desnonaments, encara estan previstos més desallotjaments de cara a dijous que ve dia 25 i dilluns vinent, dia 29 de juny. I també dues dates més previstes pel 3 i el 13 de juliol.
| Compartir





