
Fiscalia conclou que l'Ajuntament de Badalona va incomplir l’ordre judicial en el desallotjament del B9
Fiscalia conclou que l'Ajuntament de Badalona va incomplir l’ordre judicial en el desallotjament del B9
per Redacció
| CompartirLa fiscalia determina que l’Ajuntament de Badalona va incomplir l’ordre judicial durant el desallotjament de l’antic institut B9. Així ho han avançat el diari el País. El mitjà cita un escrit elaborat per la fiscal, on s’afirma que no es va donar cap alternativa a les persones que es trobaven en una situació vulnerable els dies posteriors al desallotjament, tant a l’entorn de l’antic institut així com sota el pont de l’autopista C31.
I és que precisament aquesta era una de les condicions que posava el jutjat quan va autoritzar que es fes fora els habitants de l’antic institut. En concret, determinava que s’havia de seguir un protocol d’assistència per a les persones sense sostre. A més, en l’informe la Fiscalia assenyala que els Serveis Socials municipals no disposen d’un protocol d’atenció a les persones sense llar, sinó d’una sèrie de directrius a seguir en casos d’exclusió social.
| Compartir
Contingut relacionat

La justícia arxiva la causa administrativa per l’actuació de l’Ajuntament en el desallotjament de l’antic institut B9

El govern d'Albiol retreu a la Fiscalia la seva posició sobre el desallotjament del B9
Asseguren que la jutgessa va resoldre al febrer que la concessió d'una alternativa habitacional no era condicionant




