
Justícia proposa ubicar una de les noves unitats judicials especialitzades en violència sobre les dones a Badalona
Justícia proposa ubicar una de les noves unitats judicials especialitzades en violència sobre les dones a Badalona
per Dani Mormuz
| CompartirEl Departament de Justícia ha proposat que una de les 91 noves unitats judicials especialitzades en violència sobre la dona a Catalunya s’ubiqui a Badalona. La idea és que assumeixi de manera exclusiva els casos procedents del municipi i de Santa Coloma de Gramenet.
Segons ha afirmat el conseller Ramon Espadaler, aquesta unitat permetria que les víctimes fossin ateses per jutges, fiscals i professionals especialitzats concretament en aquesta matèria. La proposta també preveu que les dones de Santa Coloma no s’hagin de desplaçar a Badalona per a declarar i ho puguin fer des del seu partit judicial mitjançant videoconferència.
La decisió final sobre la distribució d’aquestes unitats judicials correspondrà al Ministeri de la Presidència, Justícia i Relacions amb les Corts, que haurà d’elevar la proposta definitiva al Consell de Ministres.
| Compartir




