logo
<p>Justícia proposa ubicar una de les noves unitats judicials especialitzades en violència sobre les dones a Badalona</p>
Badalona

Justícia proposa ubicar una de les noves unitats judicials especialitzades en violència sobre les dones a Badalona

per Dani Mormuz

| Compartir


El Departament de Justícia ha proposat que una de les 91 noves unitats judicials especialitzades en violència sobre la dona a Catalunya s’ubiqui a Badalona. La idea és que assumeixi de manera exclusiva els casos procedents del municipi i de Santa Coloma de Gramenet.
 

Segons ha afirmat el conseller Ramon Espadaler, aquesta unitat permetria que les víctimes fossin ateses per jutges, fiscals i professionals especialitzats concretament en aquesta matèria. La proposta també preveu que les dones de Santa Coloma no s’hagin de desplaçar a Badalona per a declarar i ho puguin fer des del seu partit judicial mitjançant videoconferència.

 

La decisió final sobre la distribució d’aquestes unitats judicials correspondrà al Ministeri de la Presidència, Justícia i Relacions amb les Corts, que haurà d’elevar la proposta definitiva al Consell de Ministres.

| Compartir

Aquest portal web utilitza cookies per millorar l'experiència de l'usuari. En utilitzar-lo, accepteu totes les cookies d'acord amb la nostra política de cookies.