
Badalona
Les obres a l’estació de La Sagrera obliguen a retallar temporalment la L10 Nord
Les obres a l’estació de La Sagrera obliguen a retallar temporalment la L10 Nord
Del 25 de juliol al 27 d'agost la línia arribarà a Onze de Setembre i del 27 d'agost al 6 de setembre fins a Bon Pastor
Del 25 de juliol al 27 d'agost la línia arribarà a Onze de Setembre i del 27 d'agost al 6 de setembre fins a Bon Pastor
per Anna García de Albéniz | Sergi Crusells
| CompartirEl servei de L10 Nord queda parcialment interromput fins al 6 de setembre per obres de millora a l’estació de La Sagrera. L’actuació es divideix en dues fases, en la primera la línia acabarà a l’estació d’Onze de Setembre. I en la segona, del 27 d’agost al 6 de setembre, es retallarà el circuit una parada més i l’última estació serà Bon Pastor. Com a alternativa al tall, TMB oferirà un servei especial de bus substitutori i recomana als usuaris que també poden utilitzar les línies regulars d’autobús H8, 34 i 126. Els talls també afecten a la L9 Nord.
Les tasques pretenen adaptar el macropou de La Sagrera a la futura entrada en servei del tram central de la línia.
| Compartir




