logo
<p>Mossos d'esquadra detenen tres homes a Badalona&nbsp;</p>
Badalona

Mossos d'esquadra detenen tres homes a Badalona 

per Neus Aragall

| Compartir


Els mossos d’esquadra detenen a tres homes a Badalona per robar un mòbil amb violència. La víctima estava esperant l’autobús quan els homes li van arrabassar de les mans el dispositiu electrònic. Els agents, gràcies al geolocalitzador del telèfon, van localitzar el pis on trobaven els autors del robatori i els van detenir aquest dimecres 6 de maig. En l’escorcoll de l’habitatge van trobar dos dispositius electrònics més. Els detinguts sumen un total 71 antecedents.

 

La detenció es va produir en marc del dispositiu kanpai, en què també es van intervenir 4 patinets sense documentació i es van tramitar dues denúncies administratives per pertinença de drogues.
 

| Compartir

Aquest portal web utilitza cookies per millorar l'experiència de l'usuari. En utilitzar-lo, accepteu totes les cookies d'acord amb la nostra política de cookies.