logo
<p>Open Arms salpa rumb a Cuba</p>
Badalona

Open Arms salpa rumb a Cuba

per Sergi Crusells

| Compartir


L’ONG badalonina Open Arms ha salpat rumb a Cuba per portar plaques fotovoltàiques a l’hospital pediàtric Juan Manuel Márquez de l’Havana. El vaixell Astral ha lllevat àncores aquest dimarts des del port de Badalona per fer front a la falta de subministrament elèctric que pateix l’illa des de fa mesos. 

 

L’expedició havia de sortir dilluns, però s’ha endarrerit degut a les condicions meteorològiques. L’organització farà escala a Sagunt, Màlaga, Cadis i Les Palmes de Gran Canària on oferirà diverses campanyes de visibilització abans de creuar l’Atlàntic. La iniciativa està impulsada per una vintena d’organitzacions socials i polítiques per denunciar el bloqueig contra Cuba. 

| Compartir

Aquest portal web utilitza cookies per millorar l'experiència de l'usuari. En utilitzar-lo, accepteu totes les cookies d'acord amb la nostra política de cookies.