
Tancament definitiu del pàrquing de l'estació de Rodalies
Tancament definitiu del pàrquing de l'estació de Rodalies
El terreny està qualificat de zona verda
El terreny està qualificat de zona verda
per Neus Aragall
| CompartirTanca l’aparcament de l’estació de rodalies de Badalona. Aquest dimarts, a partir de les nou, la grua ha començat a endur-se els cotxes que encara estaven estacionats i que els propietaris no havien retirat. A més, han col·locat pilones de ciment a l’entrada per impedir l’accés de vehicles, deixant únicament un camí pels serveis d’emergència. Tot i els cartells i el precinte de la zona, alguns usuaris encara no s’havien assabentat que ja no es podia aparcar i posaven l’intermitent per girar-hi.
Segons fonts municipals aquest tancament és definitiu, ja que, d’acord amb la qualificació urbanística dels terrenys, es tracta d’una zona verda que no es pot destinar a l’estacionament de vehicles. Per aquest motiu, a mitjà termini, està previst transformar l’espai en una àrea destinada a la pràctica esportiva. Recordem que aquest aparcament havia estat anteriorment zona blava, però l’Ajuntament va anul·lar aquesta regulació per evitar procediments judicials similars als que ja s’havien produït en altres municipis.
| Compartir




