logo
<p>Tancament definitiu del pàrquing de l'estació de Rodalies</p>
Badalona

Tancament definitiu del pàrquing de l'estació de Rodalies

El terreny està qualificat de zona verda

per Neus Aragall

| Compartir


Tanca l’aparcament de l’estació de rodalies de Badalona. Aquest dimarts, a partir de les nou, la grua ha començat a endur-se els cotxes que encara estaven estacionats i que els propietaris no havien retirat. A més, han col·locat pilones de ciment a l’entrada per impedir l’accés de vehicles, deixant únicament un camí pels serveis d’emergència. Tot i els cartells i el precinte de la zona, alguns usuaris encara no s’havien assabentat que ja no es podia aparcar i posaven l’intermitent per girar-hi.


Segons fonts municipals aquest tancament és definitiu, ja que, d’acord amb la qualificació urbanística dels terrenys, es tracta d’una zona verda que no es pot destinar a l’estacionament de vehicles. Per aquest motiu, a mitjà termini, està previst transformar l’espai en una àrea destinada a la pràctica esportiva. Recordem que aquest aparcament havia estat anteriorment zona blava, però l’Ajuntament va anul·lar aquesta regulació per evitar procediments judicials similars als que ja s’havien produït en altres municipis.
 

| Compartir

Aquest portal web utilitza cookies per millorar l'experiència de l'usuari. En utilitzar-lo, accepteu totes les cookies d'acord amb la nostra política de cookies.