
Tornen a tallar el carrer de Granada per condicionar els edificis al voltant del bloc derruït
Tornen a tallar el carrer de Granada per condicionar els edificis al voltant del bloc derruït
Tots els veïns dels edificis adjacents ja han pogut tornar a les seves cases
Tots els veïns dels edificis adjacents ja han pogut tornar a les seves cases
per Sergi Crusells
| CompartirEl Carrer de Granada torna a estar tallat per obres de condicionament als edificis contigus al número 22, que ja està totalment derruït. Les obres protegiran les parets que es compartien amb l’antic edifici. Tots els veïns dels blocs adjacents ja han pogut tornar a les seves cases. Inclosos els del número 24, que va ser la paret més afectada i van estar diversos dies sense poder entrar als seus habitatges.
| Compartir




