
Un jutjat de Barcelona perdona un deute de més de 49.500€ a un veí de Badalona
Un jutjat de Barcelona perdona un deute de més de 49.500€ a un veí de Badalona
L'home es va mostrar insolvent després de patir diferents esdeveniments adversos en la seva vida personal
L'home es va mostrar insolvent després de patir diferents esdeveniments adversos en la seva vida personal
per Dani Mormuz
| CompartirUn jutjat de Barcelona ha perdonat un deute de més de 49.500€ a un veí de Badalona que es va mostrar insolvent després que tinguessin lloc diferents esdeveniments adversos en la seva vida personal. L’home, que tenia una feina estable, va patir un punt d’inflexió financer entre els anys 2021 i 2022, ocasionats arran de la mort de la seva mare, amb qui compartia habitatge.
Durant aquest temps, també va haver de contribuir econòmicament a assistir la seva germana, diagnosticada amb càncer, i el seu nebot, que pateix autisme. A més, el seu habitatge es va incendiar greument, deixant-lo totalment inhabitable. Aquests costos, sumats a l’hipoteca i la quota del seu cotxe, van deixar a l’home en una situació de falta de liquiditat.
L’advocada ha remarcat la importància de la Llei de la Segona Oportunitat, un mecanisme legal que permet la suspensió total o parcial d’alguns deutes en aquesta mena de situacions.
| Compartir




