
Vives, Bassas, Nogués, Platteeuw, Busquets i Parra, a la selecció catalana
Vives, Bassas, Nogués, Platteeuw, Busquets i Parra, a la selecció catalana
Prendran part al partit Catalunya-Gran Bretanya de diumenge (12.15h) al Nou Congost de Manresa
Prendran part al partit Catalunya-Gran Bretanya de diumenge (12.15h) al Nou Congost de Manresa
per xavi ballesteros Oriol
| CompartirLa selecció catalana de bàsquet, que tornarà a jugar diumenge contra Gran Bretanya, tindrà àmplia presència de representants badalonins i del Joventut. El partit es va presentar a Manresa perquè el partit serà al pavelló Nou Congost. La selecció catalana, que estarà dirigida pel tècnic del Bilbao Basket Jaume Ponsarnau -a la imatge amb el verd-i-negre Gulllem Vives-, tindrà d'ajudants a Gerard Encuentra, del Lleida, Jesús Ramírez, ex Casademont Zaragoza i Xavi Schelling, dels Spurs. Entre els jugadors hi haurà els badalonins Isaac Noguès, Ian Platteeuw i Ferran Bassas, el base del Joventut Guillem Vives, l'adriananec Jaume Lobo i els exPenya Pep Busquets, Adrià Domènech o Joel Parra. La convocatòria la completen Oriol Paulí, Gerard Fernández, Ramon Vilà, Lluís Costa, Aleix Font, Piere Oriola, Robert Cosialls i Rafa Villar.
Les entrades per veure el Catalunya-Gran Bretanya té preus populars entre 8 i 30 euros.
https://basquetcatala.koobin.com/
El partit començarà a un quart d'una del migdia al Nou Congost de Manresa, el mateix escenari on es va disputar el darrer partit de la selecció catalana el 2023, coincidint amb el centenari de la Federació Catalana de Bàsquet, contra l'Argentina del Facu Campazzo.
Foto: Gus Carrasco / FCBQ
| Compartir




