Badalona - Amb l'objectiu d'adaptar-se als nous consums, Badalona Comunicació, l'empresa que gestiona els mitjans de comunicació públics de la ciutat, estrena Infopòdcast BDN, el seu primer pòdcast informatiu. Cada vespre de dilluns a divendres, un àudio de tres minuts de durada amb les principals notícies del dia i informació de servei arribarà als subscriptors que així ho desitgin. Es tracta d'un producte que s'adreça sobretot a usuaris que fan un consum ràpid de continguts, de manera prioritària en el mòbil. Infopòdcast BDN es distribuirà a través de X (Twitter), Telegram, Spotify i el servei a la carta de Ràdio Ciutat de Badalona, i és una coproducció de Badalona Comunicació i La Xarxa.
👉 X
👉 Telegram
👉 Spotify
Una aposta de futur
Badalona Comunicació ha encetat enguany una nova línia de producció especialitzada en el pòdcast, un format en auge. La primera experiència ha estat Beines de mielina, una coproducció amb l'Institut Guttmann que podeu escoltar a:
👉 Spotify
👉 YouTube
Tanmateix, a principis de 2024 i en coproducció amb l'Hospital Germans Trias i Pujol, Badalona Comunicació estrenarà un nou pòdcast sobre els 40 anys d'història del centre hospitalari.