Badalona - Davant del tancament de la clínica Dorsia a Badalona i Manresa, l'Organització de Consumidors i Usuaris ha fet públic un llistat de recomanacions per a tots els afectats. Principalment, aconsellen reclamar per escrit als centres, dirigint-se als Serveis de Consum, i si s'ha patit una mala praxi, dirigir-se als Serveis de Salut.
En el comunicat, l'OCU assegura que no és la primera vegada que es dona una situació semblant a aquesta. D'entre les recomanacions, hi ha la recopilació de tota la documentació que pugui demostrar la vinculació amb la clínica, des de publicitat, a contractes, factures o pressupostos. En el cas que s'hagués sol·licitat un crèdit vinculat al contracte de servei, caldrà dirigir-se també per escrit a l'atenció al client de l'entitat financera on s'hagués demanat el crèdit per anul·lar-lo per no haver-se prestat el servei. Es pot consultar la informació completa al web de l'organització.
Recordem que alguns dels 56 afectats dels centres de Manresa i de Badalona s'han trobat amb les persianes abaixades enmig de tractaments, que ja estaven pagats.