Promoció econòmica i projecció de ciutat, dos aspectes cabdals per al govern local

Promoció econòmica i projecció de ciutat, dos aspectes cabdals per al govern local
Anna García de Albéniz / Sara Nicolás
26/01/2024 - 14:05

Badalona - Potenciar la marca Badalona internacionalment i explotar el seu potencial per situar-la com a referent en diversos àmbits com el turístic, l'esportiu i el sanitari. Aquesta és la voluntat de l'executiu local qui ha estat present, en representació de la ciutat, en diverses fires i esdeveniments turístics.

Aquesta setmana una delegació municipal ha visitat la convenció de turisme FITUR, a Madrid, i també un saló nàutic a Alemanya. Segons l'alcalde, Xavier Garcia Albiol, la tercera ciutat de Catalunya ha de tenir la projecció que mereix, un aspecte, diu, que fins ara no ha estat una prioritat. En aquest sentit, ha apuntat que el govern local treballarà perquè Badalona compti l'any vinent amb un estand propi a FITUR, una de les fires més rellevants a nivell nacional. D'altra banda, també ha apuntat que la intenció és impulsar la ciutat com a referent en investigació sanitària.

L'alcalde també ha viatjat amb representants de Marina Badalona fins a Alemanya per promocionar el port i el conjunt del municipi al Saló Nàutic de Düsseldorf, un dels més importants del sector a nivell europeu. Albiol ha destacat que es tracta d'un any clau per al complex portuari i esportiu badaloní ja que acollirà competicions destacables com la Copa Amèrica de Vela, la regata de la Golden Cup i també, per primera vegada, la Regata de Creuers de Catalunya.