Badalona - Des que Badalona Comunicació va estrenar el seu portal de notícies, al febrer de l'any passat, l'ens públic que gestiona la ràdio i la televisió municipal ha encetat una estratègia digital amb l'objectiu d'arribar a nous públics, però també fer més accessibles els seus continguts.
Prova d'això són les dues novetats que s'han posat en marxa aquests dies: un canal d'informació de WhatsApp i les emissions en directe a través de la xarxa X, abans coneguda com a Twitter.
A través del canal de WhatsApp de Badalona Comunicació, els seus subscriptors rebran cada matí les quatre principals notícies del dia. Al vespre, els arribarà un àudio de tres minuts amb el resum de la jornada. Es tracta de l'Infopòdcast BDN, un pòdcast informatiu coproduït amb La Xarxa que es va posar en marxa a l'octubre. Podeu subscriure-us al canal de WhatsApp a través d'aquest enllaç, sense oblidar d'activar les notificacions.
Paral·lelament, Televisió de Badalona ha encetat les emissions en directe dels seus informatius a través de la xarxa X, i això permet als seus seguidors rebre d'una manera directa i senzilla el BDN Notícies a l'hora assenyalada, així com veure'l també en diferit.
Tot plegat se suma a les diferents apostes que ha engegat darrerament Badalona Comunicació, com un perfil de Tik Tok, on veure els continguts més virals i divertits. A Spotify, ja es poden trobar els millors espais del magazín de Ràdio Ciutat de Badalona, el BDN Matí. També en aquesta plataforma d'àudio es pot escoltar el primer pòdcast especialitzat, Beines de Mielina, produït per aquesta casa i l'Institut Guttmann i recentment premiat pel Col·legi de Periodistes.
Per altra banda, el canal de YouTube de Badalona Comunicació, on es poden trobar els principals continguts de l'ens a la carta, ha arribat a la xifra de 27.000 visualitzacions mensuals de mitjana.