La Penya busca expandir la seva imatge amb una nova botiga al Màgic

La Penya busca expandir la seva imatge amb una nova botiga al Màgic
Xavi Mestre / Dani Mormuz
07/11/2025 - 20:45

Badalona - I abans de jugar contra eI Real Madrid de bàsquet el pròxim diumenge, aquest divendres, el Joventut Badalona ha presentat la seva nova botiga al centre comercial Màgic. Descomptes a la parada, firma d'autògrafs o triples en una cistella han estat alguns dels actes d'avui. A més, han acudit jugadors i jugadores del primer equip tant femení com masculí i representants del club verd-i-negre.

NOVA BOTIGA MÀGIC

La marca Joventut Badalona s'està expandint, així és com ho veu el director esportiu del club Jordi Martí. Des de l'entitat han vist com una gran oportunitat per obrir-se al públic, no tan sols de bàsquet, sinó a la resta de la ciutat que potser no són fans d'aquest esport.

Brittney Brewer, Simon Birgander, Guillem Vives, Alima Dembélé, Inés Santibáñez i Cameron Hunt s'han apropat a la nova tenda per veure l'ambient de bàsquet a la ciutat. A Brewer, la nova incorporació de la Penya femenina l'ha sorprès l'ambient de bàsquet que s'hi viu. Aficionats del club també han vist de manera positiva aquesta nova botiga.

El bon moment dels dos equips de l'elit ha ajudat que aquesta inauguració hagi estat un èxit. A més, des del club volen aprofitar que s'apropa el centenari de l'entitat, que és el 2030, per fer créixer la marca Penya.