Badalona - Gairebé 99.000 espectadors han connectat aquest cap de setmana amb el programa especial de la Nit de Sant Anastasi de Televisió de Badalona. L'emissió va incloure tots els actes de la festa gran de la ciutat, des de la tanda de lluïment de les colles fins a l'espectacle de drons, el piromusical i la tradicional Cremada del Dimoni. El programa, de gairebé quatre hores, es va emetre el dissabte 10 de maig a partir de les set de la tarda i va oferir, per segon any consecutiu, imatges aèries de la Rambla i la platja de Badalona.
A aquesta audiència cal afegir-hi els més de 6.000 espectadors que van seguir la retransmissió per l'streaming de bdncom.cat i el perfil d'X de @bdncom. A més, i per primera vegada, Badalona Comunicació va emetre contingut exclusiu en directe a Instagram. La Cremada del Dimoni també s'ha pogut veure a diverses televisions locals catalanes i a la plataforma LaXarxa+.
Pel que fa al Pregó, gairebé 76.000 espectadors han vist el tret d'inici de les festes a càrrec del locutor de ràdio Dani Moreno, més conegut com el Gallo de Los 40, a través de Televisió de Badalona i Ràdio Ciutat de Badalona.
En total, la programació especial de les Festes de Maig de Televisió ha arribat a 175.000 espectadors, sumant les emissions en directe i les repeticions. Un total de més de 187.500, tenint en compte també els directes a través dels canals digitals i el servei a la carta. Aquesta repercussió s'ha reforçat amb els continguts dels diferents programes de la casa i una presència constant a totes les xarxes socials i plataformes de Badalona Comunicació durant dues setmanes per tal de difondre tota la informació entorn les festes de la ciutat: X, TikTok, Instagram, Facebook, el canal de YouTube, l'Spotify del magazín Badalona Matí i el portal bdncom.cat
Dades d'audiència de Televisió de Badalona facilitades per Konodrac.